الثلاثاء، 19 فبراير 2008

كلام كده

طلاب الإخوان المسامين بالسنوات النهائية بياخدوا فى الأيام دى إستمارة 6
وبيتقال ليهم ياريت ياإخونا تورونا عرض إكتافكم أخر حاجة ليكوا عندنا
تقعدوا تجهزوا حفل الختام
هو ده حال الدنيا مش دايمة لحد
وداعا إيام الجامعة
وداعا إخوانى العظماء
-------------------

هناك 6 تعليقات:

انا مش معاهم يقول...

مدونتك حلوه يا متر
انا من الشرقيه
وكمان ضفت مدونتك عندي ابسط يا عم

أخـــ مسلمة ـــت يقول...

هو بيحصل بس مش حقيقي أوي
أكيد لسه محتاجين لخبرات الناس اللي قبلنا
و خصوصا أنا لسه النهاردة كنت ببشرهم بسقوط لاسرة بعدهم علشان سابوها لشوية عيال
حقيقي من غيرهم ولا حاجة
كل دفعة بتقول الكلام ده للي قبلها أنا عارفة
لكن برضه هي الحقيقة الي حد ما
الشعور بانك لوحدك
و فجأة بتكبر
و فجأة برضه بتحس بالمسئولية
و كل حاجة انت وبس اللي مسؤول عنها
و لما ربنا يسخرلك حد كده ربنا يسامحه كل لما يشوفك يقولك
" وقفوهم انهم مسؤلون"
كل الحاجات دي صعبة
يمكن بتسهلها الخبرة
و اديهم لسه معانا
و ربنا يستر ويتولانا برحمته

حقيقي هنفتقدهم جدا

بس كلنا لها
مش دايمة لحد

جزاكم الله خيرا
وتقبل منكم

khobayb يقول...

اييييييييييييه

ولا دايم إلا وجه الله

عبالعزيز يوسف لسه بحلم يقول...

سيف باشا
شرقتنا ياريس
إنبسطت ياعم

عبالعزيز يوسف لسه بحلم يقول...

أخت مسلمة
هما أكيد سايبين رجالة وراهم يقدروا يشيلوا الحلم
وبعدين كل سنة بنقول لما الدفعة دى هتمشى الكلية هتقع
ولا بتقع ولا حاجة
ربك بيمشيها

عبالعزيز يوسف لسه بحلم يقول...

دكتور خبيب فعلا مادايم إلا الله